יום חמישי, 28 בפברואר 2013

על מסחר ועל אופציות בינאריות

אופציות בינאריות מביאות את היכולת לכל משקיע להשיג את הרצון שלו הבא לידי ביטוי ברווח של תשואות גבוהות בזמן קצר. אף אחד לא באמת רוצה להסתכן אבל יודע שיצטרך לקחת בחשבון את הסיכון. האם ניתן לגעת בהצלחה עם סיכונים קטנים? מסתבר שכן. באמצעות מסחר של אופציות בינאריות הכול אפשרי. אופציות בינאריות הן למעשה יכולת השקעה מראש. באמצעות אופציות בינאריות ניתן לדעת מראש את הרווח הצפוי ומאידך את ההפסד. אם משקיעים באמצעות אופציות מעוף, שהרי צריכים להמתין לזמן הפקיעה בכדי לדעת מה מצב המדד וכך לנתח את הרווח בעוד אופציות בינאריות אינן דורשות את הדרישה הנ"ל.

על אופציות בינאריות ועל יתרון
אופציות בינאריות הן כלי השקעה פיננסי עדין ביחס לשאר אפיקי השקעה. העניין הסולידי מתרחש בעקבות הידע של המשקיע עד כמה הכסף מסכן וכמה הוא עשוי לגעת ברווח מהעסקה. טווח הרווח וההפסד כמו ידועים מראש ולכן הופך המסחר ליציב יותר ביחס להשקעות ונגיעה בנישה של אופציות אחרות. משהו שמוסיף את הסיכון בא לידי ביטוי בהחזר הכספי שיכול לקבל הסוחר במקרה שלא יזכה בתשואה המתבקשת. באמצעות הפעלת פלטפורמות מסחר, יכולים לא מעט אנשים לספק החזר של עד 10 אחוז מההשקעה במקרה וההימור יהיה שלא על פי הקריטריונים הנדרשים. כזכור על פי אופציות פוט וקול, יש לא מעט מצבים בהם הסוחר יקבל כסף בגין הפסד ומאידך בגין הצלחה, הכול בהתאם לדרישה. אופציות קול מדברות על ניחוש של עליית המדד ואילו פוט על ירידתו החדה.

על אופציות בינאריות ועל משמעות

אופציות בינאריות או אופציות דיגיטליות יכולות בהחלט לסייע בהקטנת נזקים או מסחר שאינו נכון. כאשר מדברים לצורך העניין בנישה של מסחר אופציות מעוף מדברים על מסחר המספק חומת הגנה וממתן את המסחר באמצעות גידור. הכול ידוע מראש, שנייה לפני יציאת אופציה לדרך, כותב האופציה מעדכן אותה בסכום הרווח, ההפסד ואפילו בתאריכי הפקיעה והתזמון. הם יש לגידור יתרון? מסתבר שכן. מדוע כל כך חשוב לגדר סיכון? בואו נדבר על אופציות פוט או אופציות קול. במקרה שהשוק יהיה במגמת ירידה, ירוויח הסוחר את כספו ובמידה ויהיה השוק בעלייה מעל למצופה יוכל להרוויח במידה ויבחר בהיפוכה של אופציה פוט, כלומר בחירת אופציות קול.

מדוע בוחרים אופציות בינאריות? יתרונות

בסיכומו של דבר, בחירת אופציות בינאריות מביאה מגוון של יתרונות. אם מדובר בסוחרים החוששים למצב הסחורה ומנסים להימנע מעליות וירידות של מחירים, שהרי סוגי אופציות בינאריות יכולות לענות על התשובות ולגמד את הסיכון עד כמה שניתן. משמעות אופציות בינאריות בא לידי ביטוי גם מאפשרויות להשיג תשואה גדולה בסיכון נמוך ביחס להשקעות אחרות. בסיכומו של דבר, כאשר יודעים את הרווח, ההפסד וכל מה שביניהם, הופך המסחר לפשוט יותר לכל דורש.

תגובה 1: