יום חמישי, 14 בפברואר 2013

על סודן של אופציות בינאריות

מהן אופציות בינאריות? רגע לפני שנתחיל לגעת בנישה של מסחר באופציות, רצוי להבין ולדעת מה אומרת המילה שימוש באמצעות אופציות בינאריות למסחר. אז נכון שלא תצטרכו ידע נרחב כשאתם נוגעים במסחר באופציות ועדיין, היכולת לדעת ולו במעט על תנודות השוק, אופציות ויתרונות תסייענה לכם כמו שכל מידע מסייע לאדם בכל דרך שיבחר. היכן עומדת הכדאיות? האם לסחור אופציות דיגיטליות? או שאולי לוותר ולגשת אל פסגת המעוף? מדוע רוב האנשים בוחרים לא פעם אופציות בינאריות? מסתבר שלא מעט אנשים מעדיפים כמו להשאיר את הסיכון בצד ועדיין לא לפספס את חוויות המסחר. במקרה הנ"ל קוראים לזה מסחר באופציות בינאריות.

בינארי או דיגיטלי?

אופציות בינאריות או אופציות דיגיטליות? מסתבר שמדובר באותו מונח. כשמדברים על מסחר לא פעם נבהלים האנשים ומשאירים את עצמם מאחור. האם זו החלטה נבונה? אי אפשר לשפוט כאשר מדובר בחשש מכישלון, אף אחד לא רוצה לשים את מיטב כספו ולהרגיש בחוץ. אופציות בינאריות הן בעצם כלים פיננסיים ובאמצעותם ניתן להגיע לתשואות גבוהות נוכח השקעה קטנה ביותר. כמו כן אופציות בינאריות מהוות אופציה של רכישה ולא מכירה כלומר מדובר בפעולה אחת בלבד, המקטינה את המסחר ביחס למסחר מורכב שנוגע הן במכירה והן בקנייה גם יחד. העלות אותה משלמים סוחרי אופציות דיגיטליות הינה נמוכה והתמורה תמיד גבוהה, היא יכולה להגיע עד ל80 אחוז תשואה ויותר. אז לא צריך להיות מיליונרים וגם לא ידענים גדולים, שוק ההון מזמין לא מעט אנשים לסחור באופציות בינאריות ולהרגיש בטוח בסביבתן.

למה אופציות בינאריות?


התשובה לכך פשוטה, אופציות בינאריות עוסקות ברכישה של אופציות שתפקידן לגדר את ההשקעה, הגידור מקטין את הסיכון והנה תוצאה של מסחר מתון ביחס למסחר בעל מינוף גבוה. כשמדברים לצורך העניין על אופציות מעוף, מדברים על מסחר באופציות בעלות מינוף גבוה מחמת חיבורן ל25 חברות צמודות לסיכוני המדד בסיכון רגעי. 25 החברות מדברות על אותן חברות המצליחות ביותר במשק. אותן החברות אמנם בעלות מינוף גבוה בגלל הצלחתן אך מה שגורם למינוף זה טמון גם בשינויים אשר מכתיבים 25 החברות שהרי מדובר בשינויים המתרחשים בכל רגע נתון, האם זה הופך את המסחר ליותר מסוכן? בוודאי שכן אך עם זאת הוא גם יכול להפיק כ100 אחוז תשואה ויותר.

אופציות בינאריות וסיכום דבר

כולם בוחרים אופציות בינאריות וזאת בעקבות הרצון לגעת בשוק מתון נוכח היכולת לרכוש אופציות מתונות כדלקמן: קחו לדוגמא רכישה בעלות של 1000 שקלים, את העלות תשלמו בעוד חצי שנה מראש. במידה ויעלה ערך הדבר שרכשתם, תקבלו גם את הרווח אך במידה ותפסידו תקבלו את מה שהשקעתם, האם הפסדתם? מסתבר שלא את הכול. יתרונות אלו הם בהחלט סיבה למגע במסחר הבינארי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה