יום חמישי, 14 בפברואר 2013

על עולמן של אופציות בינאריות

אופציות בינאריות הן תחום מסחר חדש אשר מספק רענון בכל הקשור במסחר חדשני ופחות מאיים נוכח מגוון האפשרויות שמציע שוק ההון. אופציות בינאריות שונות מתחומים אחרים בכמה נקודות. כשמדברים על אופציות מעוף מדברים על קניה ומכירה של אופציות לרבות שערי פקיעה, בעוד כאשר מדברים על אופציות בינאריות מדברים רק על רכישה של אופציות על פי שער מסחר נוכחי בלבד. אז מה עושים כשרוצים לגעת בכמה תחומים? כמה דברים על מסחר ועל הצלחה במאמר הבא.

על אופציות בינאריות ועל אפשרויות מגוונות

אז כבר אמרנו כי אופציות בינאריות מאפשרות רק רכישה ולא קנייה. אם רוצים לגעת גם בקנייה וגם ברכישה, יש לשלב אופציות מגוונות תוך שימוש בשערי פקיעה שונים ובחירת אסטרטגיות מסחר מגוונות ומורכבות. אם עדיין קיים חשש, אולי ראוי לעזוב בצד ולהתחיל בנישה של מסחר אופציות בינאריות, עצם הרכישה בלבד, תקטין את הסיכון ותהפוך את המסחר לסולידי בדיוק כפי שציפיתם.

על אופציות ועל הבדלים

הבדלים נוספים בין אופציות דיגיטליות לבין מסחר מניות ומדדים טמון בכך כי בארץ האפשרויות מעטות והיקפי המסחר קטנים ודלילים ולכן לא מעט סוחרים בוחרים במסחר של שוק מעוף כשמדובר במסחר בארץ. הדולר, האירו והבנקים כמו משלימים את החסר. החיסרון בנישה של אופציות בינאריות בא לידי ביטוי בסכומי ההשקעה הגדולים שיש לסחור באמצעותם.  כאן נכנסת הנישה של היתרון כאשר בוחרים אופציות בינאריות. כשעוסקים בנישה של אופציות בינאריות לא צריך תיק השקעות גדול. כמו כן ניתן להסתפק בחשבון מסחרי קטן הבא לידי ביטוי בכמה אלפי שקלים בלבד.

מסחר ויתרון – אופציות בינאריות באשר הן

אם עדיין קיים חשש, יש צורך להבין כי כאשר מדברים על אופציות רכישה, לרוב מדברים על אופציות המספקות גידור ובכך מקטינות וממזערות את המסחר נוכח הטייקונים הגדולים. השוק מציע מגוון של אופציות בינאריות שחלקן מדבר על מדד נמוך או מדד גבוה, במידה ורוכשים אופציות בינאריות המבוססות על כיוון, תוכלו להשיב את כספי ההשקעה גם אם לא תצליחו לנחש נכונה. אופציות בינאריות מסוג נגיעה הן אופציות נוספות ההופכות מסחר בינארי למתון יותר.הצפי לרווח גדול אך גם האופציות הנ"ל נחשבות יקרות דווקא בגלל הסבירות להרוויח תשואות גדולות נוכח הצורך בנגיעה קטנה במדד על פי שער ותקופה בלבד. אם הנכס יבוא במגע עם השער של המניה או המדד שהרי יוכל אותו סוחר להרוויח סכומי עתק.

בסיכומו של דבר, היכולת לבחור אופציות בינאריות, הינה היכולת לגעת בשוק הקטן, שוק שאינו מצריך מכם ידע רב של סוחרים מדופלמים וידענים, כמו כן, ההשקעה היא קטנה והתשואות יכולות להפתיע אפילו אתכם. לא מאמינים? התחילו לשכור בתוכנות דמוי מסחר האמיתי, שם תוכלו להבין במה בעצם מדובר וכיצד ההצלחה יכולה להאיר פנים גם לכם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה