יום שבת, 9 במרץ 2013

מסחר אופציות בינאריות וכל השאר

אופציות בינאריות מביאות לא מעט יתרונות. מדובר במסחר פשוט ביחס לנישה של מסחר באופציות מעוף או אפילו מניות. מדובר בפרקי זמן גמישים וכך המסחר מתאפשר בקלות. יש לא מעט סוגים של מסחר באופציות בינאריות. יש אשר דורשות ידע מעמיק ואפילו השכלה בעוד רובן לא מחייבות ידע מעמיק או השכלה נרחבת. כאשר מדברים על שוק ההון מדברים על הבנה מספקת בתחום המסחר הבינארי. אין צורך לדעת מעבר לידע פשוט בלבד. במאמר זה נעסוק בעיקר בכמה נקודות הקשורות בבחירה נכונה של נישת מסחר קצת אחרת. קוראים לזה אופציות דיגיטליות.

על אופציות דיגיטליות ועל עיקרון
אופציות דיגיטליות הן אופציות בינאריות לכל דבר. כאשר מדברים על מניות למשל מדברים על אפשרויות פתוחות ורבות בגלל חוסר ההגבלה שיש בעת המסחר. אז את המניה ניתן לקנות בזמן ידוע מראש ומשם אין בעצם הגבלה כזו או אחרת עד החלטת המכירה בפועל. כאן בא לידי ביטוי הרווח וההפסד אשר יגרמו בתקופה וזאת בעקבות שינויים בלתי מוגבלים. רווח? הפסד? כאשר מדברים על חוסר הגבלה מדברים על יתרון וחסרון גם יחד. כאשר מדברים על אופציות בינאריות מדברים על מסחר מוגבל מלכתחילה. הכול מוגבל וזה מתחיל כבר מתנאי העסקה בפועל. הכול כמו אפשרי. מדובר גם ברווח וגם בהפסד והכול כמו ידוע מראש לרבות סכומים ועלויות מוסכמים מראש. כל זאת כאשר מתרחשת קנייה ורכישה של האופציה.

מה מאפיין אופציות בינאריות?

יש לא מעט מאפיינים אשר מדגישים אופציות בינאריות באשר הן. מדובר בסוג אופציה, נכס בסיס וכל דבר שאליו מתייחסת העסקה בפועל. מה גובה הפרמיה? מה פרק הזמן של התפוגה ועוד. סוג אופציה יכול לדבר גם על תוחלת ואפילו תפוגת אופציה בפועל. מה אורך חייה של האופציה? אופציה אירופאית מדברת על מימוש בסוף תקופה ומאידך אופציה אמריקאית מדברת על מימוש ללא הגבלה או נקודת זמן. רכישת אופציות דיגיטליות לצורך העניין, תתייחסנה לירידת ערך נמוך או עלייה מעבר לגבוה. כאן מדברים בעצם על אופציות פוט וקול. בין היתר ניתן לראות גם אופציות סחורות, אופציות נגיעה ואפילו אופציות אקזוטיות.

על אופציות בינאריות ועל מסחר
יש לדבר גם על אופציות בהן התנאים מוסכמים בין הקונה למוכר. כך בעצם ניתן לממש גמישות גדולה יותר. עם זאת יש להבין כי לא פעם מדובר במורכבות לשמה מבחינת רווח וסיכון. הכול בהתאם. כמו בכל דבר, גם כאן יש לשים את היד על שלישי וחיובי, חיסרון או יתרון. בסופו של דבר, יש לקחת בחשבון את תנודות השוק בפשט. אין צורך להיות ידענים גדולים ומאידך אפשר שלא לוותר על ידע או מידע אשר יעזור לטפס בהצלחה ולגעת בהצלחת המסחר הבינארי. תרים אחר הצלחה? אופציות בינאריות, תספקנה לכם במה ראשונית להצלחה.

2 תגובות:

  1. אופציות בינאריות זה אחד הדרכים לעשות מלא כסף. תודה למאמר. אמשיך לעקוב :)

    השבמחק
  2. תודה רבה על המידע.
    אני מסכים עם כל מילה. אופציות בינאריות זה דרך ממש טובה להרוויח כסף בלי סיכון גבוה והדרך הזאת מתאימה למתחילים בצורה מדהימה.
    אני עובד הרבה שנים בתחום הפיננסים, אחרי שסיימתי לימודי הנהלת חשבונות וקורסים אשר עוסקים במסחר בשוק ההון התחלתי לעבוד במקביל כמנהל חשבונות ומהבית במסחר בבורסה. הרבה חברים שואלים אותי אם כדאי התחיל ולהשקיע במניות או במטבע חוץ, אני חושב שההתחלה הכי טובה זה אופצייות בינאריות, וזה מה שאני ממליץ למי ששואל אותי. כדי להרוויח ממניות וממטבע חוץ צריך יותר ניסיון בשוק ההון וזה לא מומלץ למשקיע מתחיל.

    השבמחק