יום שישי, 5 באפריל 2013

על הרווח ועל אופציות בינאריות

מהן אופציות דיגיטליות? במה הן שונות ממסחר של אופציות בינאריות והאם יש שינוי? האם אופציות בינאריות להרוויח או להפסיד? במאמר הבא ננסה לענות לכם על כל השאלות ונתמקד ביתרונן של אופציות בינאריות ביחס לשיטות מסחר אחרות. מיותר לציין כי שוק המסחר מביא לא מעט אפשרויות למסחר בעוד יש מסחר פשוט ויש יותר מורכב. מה כדאי? האם לשלב רכישה ומכירה? האם להתחיל בנישה של מכירה או רכישה בלבד? אם מעולם לא שכרתם בשוק ההון, ראוי כי תתחילו במהלך אחד ורק אחר כך תשלבו מהלכי מסחר אחרים. כמה דברים שלא ידעתם על מסחר ובפרט מסחר באמצעות אופציות בינאריות.

כל התשובות תחת קורת גג אחת – מידע שימושי

אז שאלתם מהן אופציות דיגיטליות? אופציות דיגיטליות הן בעצם אופציות בינאריות והן מתחלקות לרווח או הפסד. על הסוחר לנחש נכונה האם השקעתו תהיה במצב עלייה או ירידה על פי תאריך התפוגה, ערך האופציה ושאר הנתונים בפועל. אז איך זה מתרחש בפועל? התשובה לכך פשוטה מאוד. שנייה לפני תמכור האופציה, יושב כותב האופציה וכותב את כל הנתונים, זה מתחיל בעלות המסחר, תשואה עתידית, זמן תפוגה וכל שאר התנאים. במידה וקיימת הסכמה, מחליטים על כך שני הצדדים ויוצאים לדרך. האופציה נמכרת לרוכש האופציה וכך מתנהל לו המסחר בפועל.

במה שונה אופציה בינארית משאר הדברים?
אופציות בינאריות שונות משאר נקודות המסחר בכך שהן מגודרות ומביאות כללים ידועים מראש. באמצעות אופציות בינאריות לא צריך לדעת מעבר לכללים פשוטים ומונחים בסיסיים. אופציות בינאריות מגבילות את הסוחר הרבה לפני תחילת המסחר בפועל. כשכל הדברים כמו רשומים וידועים מראש, הופך המסחר מתון ביותר ביחס לדוגמאות מסחר נטולות רסן. אופציות בינאריות הן מעל לכל והן כמו שומרות על המסחר וכך הופכות אותו סולידי ביחס לכל השאר. זאת הסיבה מדוע לא נדרש ידע גדול במיוחד על מנת "להציל" את הסוחר המתחיל או המתקדם. לא פעם המניעים למסחר נובעים מחוסר יכולת לשלוט ביצרים ובתשוקות להרוויח כמה שיותר בזמן קצר. מסחר באופציות בינאריות יכול בהחלט להתאים לאנשים שלא יודעים למתן את התחושות ובעיקר את הרגשות. עצם היותן מתונות וסולידיות, הן מקנות לסוחר הפעלתן ביותר אורך רוח ויכולת לסחור בצורה בטוחה כפי שלא סחר עד כה.

אופציות בינאריות או מעוף?
במסגרת סוגי אופציות ניתן לראות לא מעט ועדיין יבחר הסוחר המתחיל בנישה של אופציות בינאריות, בעולם בו הוא צריך לנחש שני נעלמים, לבטח יבחר את הסבירות להצליח ויותיר את אפשרות הכישלון וחוסר הידע של מציאת 25 נתונים משתנים שהם בעצם מדד ת"א המתייחס ל25 החברות ביותר במשק הישראלי. אם כן, בסיכום דברים, יש להתחיל במגרש השחקנים הקטן ובהמשך לעבור ולהתמקצע נוכח שוק השחקנים הגדולים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה