יום חמישי, 28 במרץ 2013

סודן של אופציות בינאריות

מה כדאי? אופציות בינאריות להרוויח או שאולי מניות ואופציות מעוף? מסחר באמצעות אופציות בינאריות התגלה כהצלחה גדולה בשנים האחרונות ויותר אנשים הופכים פחות סקפטיים באשר למסחר זה. רוב האנשים מחפשים דרכים קצרות לרווח גדול ביותר. יש אנשים שרוצים לעשות זאת מבלי לצאת את הבית ולהרוויח משרה נוספת ובעיקר הכנסה אשר תספק להם איכות חיים גבוהה יותר. לזה קוראים אופציות בינאריות.

למה אופציות בינאריות על כל השאר?
הסיבות לכך פשוטות וברורות. אופציות בינאריות משמשות ככלי פיננסי פופולארי במיוחד ולא לחינם. במסגרת חתימה על האופציה בין הסוחר לבין בעל אופציה, אפשר להבחין כבר בכל השאר. ניתן  לראות את עלות האופציה, תשואה עתידית, טווח תפוגת האופציה וכל שאר הפרטים בדרך אל המחשבה הנכונה. כל שצריך לעשות הוא לנחש נכונה את פקיעת האופציה בעוד ההצלחה היא שהאופציה תפקע בתוך הכסף ולא מחוצה לו. יתרון נוסף שמוביל לא מעט אנשים לגעת בנישה של אופציות בינאריות בא לידי ביטוי בפשטות המסחר. אף אחד לא באמת דורש מכם למידה מעמיקה וכל אחד יכול לסחור באופציות בינאריות. הכיצד? הסיבה לכך טמונה בגידור המושלם של נתוני המסחר. כאשר המסחר מגודר, שהרי יש יותר שליטה לסוחר לשלוט על כספו ועל המסחר שיצר.

אופציות ואסטרטגיות מסחר
פלטפורמות המסחר באינטרנט מסייעות לסוחרים להיות יותר ממולחים ומבינים בתחום. הדבר בא לביטוי חזק בנישה של אופציות בינאריות וההסבר לכך שאין צורך להתעמק נוכח הסיוע והמגונים שמספק המסחר בפועל. אופציות בינאריות מספקות אתר ייחודי בו יש אפשרות לסוחר ללמוד על כל רגע נתון במסחר. באמצעות חיבור ישיר לבורסה, לסוחר אין צורך לצאת את הבית והוא מצליח לסחור ישירות מהבית. כמו כן, מספקים האתרים אפשרויות של מסחר דמה. מסחר דמה הוא מסחר בשעת אמת והכול אמיתי פרט לעלויות ולכסף אשר מנהל את המסחר. היתרון הגדול הוא ההכנה של הסוחר למסחר בעודו צופה כניסה לרגע הגדול ללא חששות מיותרים.

סוגי אופציות בינאריות
תחומן של אופציות בינאריות גדול ובעל השפעה רבה. מדובר באופציות המתנהלות על פי זמן ותפוגתו. אופציות אירופאיות מנהלות את זמן תפוגת המסחר על פי זמן קבוע מראש וזה בסוף המסחר בעוד אופציות אמריקאיות אינן מוגבלות או מגבילות את תפוגת המסחר. עניין הכיוונים במסחר הבינארי מתייחס לירידה או עלייה וכאן באה לידי ביטוי אופציית פוט אשר מתייחסת לכיוון הירידה של המדד בעוד אופציות קול מתייחסות לכיוון העלייה של המדד. גם אופציות נגיעה מאפשרות לסוחר נגיעה ולו קטנה במדד או בקו המנחה שלו וכך לספק לסוחר את הרווח המהיר. הרווח של האופציות הבינאריות מגיע עד ל80 אחוז תשואה ומכאן חוסר המחויבות בהשקעה גדולה מאז ומעולם. יתרונות? בהחלט שכן, ככה זה שמתחילים במגרש הבינארי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה