יום ראשון, 17 במרץ 2013

על אופציות בינאריות ועל מגוון של יתרונות

לא פלא שרוב האנשים בוחרים לגעת בשוק הבינארי הרבה לפני שהם סוחרים באופציות מעוף, מניות, סוגי נכסים או כל דבר אחר. מדוע רוב האנשים בוחרים מסחר באופציות בינאריות? מהן אופציות דיגיטליות וכיצד כל זה נקשר לתחום אחד? במאמר הבא נדבר בעיקר על נישה של אופציות בינאריות ועל בחירה נכונה בדרך אל המסחר המתאים ובעיקר הבטוח.

על אופציות בינאריות ועל יתרון
כאשר מדברים על אופציות בינאריות מדברים על סוג של מסחר מתון ובעיקר מגודר. ביחס לדוגמאות מסחר אחרות, דוגמאות בהן טווח המסחר הוא ארוך ולא קצר, כך גם חוסר הוודאות. הנה לכם סיבה מדוע לא מעט אנשים נמנעים מלגעת במסחר בפועל. הם חושבים כי הכול מסתכם בסיכון אחד גדול. מסתבר שכאשר מדברים על אופציות בינאריות כללי המשחק משתנים לבלתי היכר. אופציות בינאריות מביאות כמה יתרונות. אופציות בינאריות מגדרות את המסחר בכמה שיטות. ראשית, בעת מעמד חתימת האופציה, נרשם סכום הכסף אותו יהיה להעמיד לעניין המסחר בפועל. גם הרווח וגם ההפסד כמו ידועים מראש, כך גם התשואה. לאחר מכן, מגיע טווח המסחר שגם עליו יש צפי ברור למדי. אופציות בינאריות מקלות על הסוחר היות ורוב הנתונים המתבקשים כמו ידועים מראש.

במה שונות אופציות בינאריות משיטות מסחר אחרות?
אופציות בינאריות מביאות את הכול והופכות את המסחר כמעט ידוע מראש. גם הסכומים הקטנים הנדרשים לצרכי המסחר, חוסר המחויבות לפתוח חשבון ייחודי וחוסר המחויבות לדעת בצורה מעמיקה בשוק ההון הם רק חלק מיתרונות רבים אשר מוצעים במסגרת שימוש מסחרי בנישה של אופציות בינאריות. מדוע אופציות בינאריות שונות מנישה של אופציות מעוף? או כל שיטה אחרת של מסחר? כאשר מדברים על אופציות מעוף מדברים על 25 חברות אשר צמודות למדד התל אביבי. חברות אלה נחשבות חזקות ביותר במשק ועל הסוחר בהן לקחת בחשבון את השינויים אשר עלולים להתרחש נוכח הצלחתן והשינויים שהן חוות מרגע כזה לרגע אחר. האם ניתן לדעת את הכול ולנחש נכונה ברוב המקרים? לא תמיד. כאשר מדברים על 25 חברות מדברים על שינוי במחיר, הוספת מוצר, הורדת מוצר ואפילו מיזוג בלתי צפוי. את כל הדברים הללו חייב הסוחר לדעת ולעקוב ולא תמיד זה מתאפשר. כאשר מדברים על אופציות בינאריות, הכול מתחיל ונגמר ב2 ספרות. 0 או 1 דהיינו רווח או הפסד. לא פחות ולא יותר. מן הסתם, קל יותר לשלוט בתרחישים כאשר מדובר ב2 נעלמים מאשר לשלוט בתרחישים המתפרסים על טווח ותקופה ארוכים מהמצופה.
 
אופציות בינאריות בסיכום דבר
בסופו של דבר אופציות בינאריות הינה בחירה חד משמעית לשוק השחקנים המתחילים. אם קיים חשש וחוסר מודעות שהרי אופציות בינאריות תספקנה פלטפורמות ואפילו תוכנות אשר תמחשנה לכל סוחר מסחר בשעת אמת. באמצעות כלים אלו, יוכל הסוחר המתחיל לעלות לאט ובעדינות אל הפאר והתהילה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה