יום ראשון, 14 באוקטובר 2012

מסחר באופציות מעוף בינאריות (דיגיטאליות)- כל היתרונות של מסחר מהיר, רווחי וקל!

מסחר באופציות מעוף בינאריות בעזרת פלטפורמות אינטרנטיות כובש את עולם ההשקעות הפרטיות הקטנות. משקיעים רבים בוחרים להשקיע בתחום מתוך תקווה לרווחים גבוהים ומהירים. מהן אופציות מעוף בינאריות? איך המסחר מתנהל ומה יתרונותיו?

מהן אופציות מעוף דיגיטאליות?

אופציות מעוף דיגיטאליות הן כלי פיננסי ייחודי המאפשר להרוויח מחיזוי בעלייה או ירידה של ערכי מניות, מדדים, צמדי מטבעות ונכסים. אופציות אלו מכונות גם אופציות בינאריות מכיוון שכמו בשיטה הבינארית יש רק שתי אפשרויות – 1/0, חיזוי נכון או חיזוי לא נכון.

איך מתנהל מסחר באופציות מעוף דיגיטאליות?

סוחר שרוצה לסחור באופציות מעוף דיגיטאליות צריך לפתוח חשבון באחד האתרים המאפשרים את המסחר. עליו לבחור נכס בסיס כלשהו ואופציית מסוג PUT אם הוא מאמין שערכו של נכס הבסיס ירד, עליו לרכוש אופציית CALL אם הוא מאמין שערכו של נכס הבסיס יעלה. במועד פקיעת האופציה ייבדק ערך נכס הבסיס על ידי המערכת של האתר, במידה והמשקיע אכן חזה נכון את המגמה בשוק הוא ירווח את הסכום הרשום באופציה שרכש. 

מה היתרונות של מסחר באופציות מעוף דיגיטאליות?

למסחר באופציות דיגיטאליות יש יתרונות רבים למשל:
•    המסחר פשוט וקל, במיוחד יחסית לשיטות מסחר סבוכות יותר כמו מסחר במטבע חוץ או מסחר במניות. לוקח בממוצע 20 דקות ללמוד לתפעל את המערכת, לקרוא על הרעיון הבסיסי של מסחר באופציות ולהתחיל לסחור. משקיע שרוצה להיכנס לעובי הקורה זקוק ללא יותר מכמה ימים בודדים כדי להפוך לסוחר מן המניין.
•    מסחר באופציות הוא מסחר מהיר, ניתן להרוויח תוך כמה ימים, כמה שעות ואפילו תוך 60 שניות בלבד.
•    אופציות בינאריות דיגיטאליות הן אופציות ממונפות, פוטנציאל הרווח יכול להגיע למאות אחוזים אם מדובר באופציות אקזוטיות כמו אופציות 'נגיעה' למשל.
•    מסחר באופציות מעוף לא דורש פתיחת חשבון ניירות ערך, חשבונות מט"ח או התמודדות עם צד שלישי כמו ברוקר, בנקאי וכדומה. כל המסחר מתנהל על ידי הסוחר עצמו מהמחשב הביתי שלו.
•    שלא כמו אפיקי השקעה אחרים, כאן הרווח וההפסד ידועים מראש. המערכת באתר המסחר מציגה את הרווח הפוטנציאלי כבר עם רכישת האופציה וכמובן שגם ההפסד מצוין (בין 100% ל-80%).

האם יש חסרונות למסחר באופציות דיגיטאליות?

מסחר באופציות מעוף דיגיטאליות מטבעו אינו אפיק השקעה סולידי. מהירות המסחר, החשיבות של תנודות מזעריות בשוק ופוטנציאל הרווח הגבוה הופכים את המסחר ללא מתאים למי שמחפש אפיקי השקעה בטוחים ו'רגועים' יותר. אמנם הפסד ורווח פוטנציאליים ידועים מראש אך אין זה אומר שאין סיכוי להפסד. עם זאת, מסחר באופציות דיגיטאליות מתאים גם למשקיעים סולידיים אך במינונים קטנים. כל אחד יכול לקחת חלק מתיק ההשקעות שלו ולהפנות אותו למסחר באופציות דיגיטאליות לאחר הבנת היתרונות והחסרונות של מכשיר פיננסי ייחודי זה.

תגובה 1:

  1. תזמון אופציות בינאריות זה לפי דעתי החלק הכי חשוב בלהרוויח cאופציות בינאריות לדעתי.

    השבמחק