יום חמישי, 7 בפברואר 2013

אופציות בינאריות

מחפשים דרך קלה ופשוטה למסחר? רוצים להשאיר את הספקות בצד ולגלות עולם של מסחר אחר? הכול מתחיל ונגמר בבחירה של אופציות בינאריות לצורך מסחר פשוט, מתון ובעיקר כזה המכניס תשואות גדולות. כאשר אתם סוחרים באמצעות אופציות בינאריות אתם לא צריכים להיות ידענים גדולים. אין צורך לקחת קורסים ארוכי טווח ובטח שלא בהבנת מושגים טכניים כאלה ואחרים. אם כל הנתונים מתאימים לכם, הבחירה שלכם אמורה להיות אופציות דיגיטליות או בשמן המקורי אופציות בינאריות. אז מדוע שנבחר
אופציות בינאריות על פני כל השאר? כל המידע במאמר הבא.

על כלי השקעה ועל בינארי

כאשר מדברים על שוק בינארי מדברים על כלי פופולארי בארץ ובעולם וזאת בעקבות היכולת להשתמש בטכנולוגיות כאלה ואחרות לצרכי השקעה פשוטה וקלה. כל מי שמעוניין לסחור באמצעות אופציות בינאריות יפתח חשבון דרך אתרי מסחר אשר מקנים אפשרות להשקיע הישר מהבית. אם בעבר היה צריך להיות מקצועי על מנת לבחור בהשקעה כזו או אחרת שהרי נכון להיום השתנו הכללים. האינטרנט והפס הרחב מאפשרים לכולם מגוון של חברות הנוגעות במסחר ומסייעות לסוחר המתחיל להיות מתקדם ובעיקר מצליח. הקלות באה לידי ביטוי ביכולת להבין בכל רגע נתון כל שינוי המתרחש על נכסי הבסיס הנרכשים. מדובר בנכס מדד ובקשירת קשר לבורסות בארץ ובעולם כולו. כמו כן מדובר במסחר של מניות, סחורות וכל דבר אחר. כל נכס יש שער לאופציה ויש זמן של מסחר ופקיעה. המשקיע יצטרך להחליט את זמן הפקיעה ואת הסוג, האם יבחר באפשרות נמוכה או גבוהה? אם ירצה לנחש את האופציה בירידה ירכוש בהתאם אופציות put  ואם ירצה לנחש עלייה ירכוש אופציות קול. הכול על פי דרישה והתאמה.

אופציות בינאריות- דברים שחשוב לקחת בחשבון

שנייה לפני תחילת מסחר באופציות בינאריות, ראוי לדעת כי מדובר במסחר שאינו פשוט. הסיכון שתיקחו באופציות בינאריות טמון ביכולת של השקעת כספים בסכומים גבוהים תוך זמן קצר. האם מדובר בסיכון גבוה של השקעה? מסתבר שכן. כמו שתצליחו להרוויח בזמן קצר סכום גדול, אולי תוכלו גם להפסיד ויש לקחת את האופציה הנ"ל אף היא בחשבון. עדיין אפשר וניתן להחשיב מסחר באמצעות אופציות בינאריות כמסחר מתון ביחס למסחר של אופציות מעוף לצורך העניין. המסחר המתון של אופציות בינאריות בא לידי ביטוי ביכולת לדעת כמה שיותר פרטים באשר למסחר, הכוונה לסכום הרווח, ההפסד ואפילו התשואה המושקעת מראש. אופציות בינאריות הן סוג של אופציות גידור וזה מה ששומר על מסחר הנ"ל מתון יותר ביחס לשאר. כמו בכל מסחר, יש לקחת את הסיכונים בחשבון ולהתחשב שייתכן ויתרחש הפסד. בהימור כמו הימור, הכול אמור להילקח בחשבון. אם תרצו להסיר ספקות מלבכם, תמיד תוכלו להיעזר באתרי האינטרנט, פלטפורמות המסחר ותוכנות הדמה תלמדנה אתכם כיצד לסחור עד כמה שניתן באופן הבטוח.


4 תגובות:

  1. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  2. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  3. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  4. תודה רבה על המידע.
    אני עובד הרבה זמן בתחום הפיננסים כחשב שכר בכיר והרבה אנשים שואלים אותי האם יש לי עצות איך להרוויח עוד קצת כסף מהצד, בעיקר דרך השקעה בבורסה. אחרי שסיימתי לימודי חשב שכר בכיר לקח זמן עד שמצאתי עבודה ולכן החלטתי שאני רוצה להתחיל להשקיע בשוק ההון, התחלתי באופציות בינאריות וזה מה שאני ממליץ לאנשים שמעוניינים להרוויח עוד קצת כסף מהצד. ההשקעה באופציות בינאריות היא פחות מוסכנת מאשר השקעה במניות ויותר קל להרוויח, לכן אני חושב שכדאי שאנשים שמעוניינים לההתחיל להשקיע בבורסה יתחילו באופציות בינאריות.
    הטעות העיקרית של אנשים זה שהם מתחילים עם מניות ומהר מאוד מפסידים כסף ומפסידים את המסחר בבורסה.

    השבמחק