יום שבת, 13 באפריל 2013

על מסחר ועל אופציות בינאריות

שוק ההון מביא לא מעט מונחים בתחום המסחר. כאשר מדברים על אופציות בינאריות מדברים על תחום פשוט ביחס לכל השאר. מסחר באופציות בינאריות מקל על הסוחר לפחות בתחילת דרכו ופותח לו צוהר להצלחה בלתי רגילה. ביחס למונחים והבנות אחרות, אופציות בינאריות הן פשוטות ביותר. אין צורך להבין באופן מעמיק, אפשר לגרוס חיזוי נכון של המתרחש בקלות יתרה וזאת עקב התקופה שגם ידועה מראש. כל שצריך הסוחר לעשות טמון ביכולת ניחוש של רווח או הפסד בלבד. הכול נע ומסתיים לו בניחוש של 0 או 1 בלבד. אז הכול נשמע נוח ופשוט ועדיין יש לא מעט סוגי אופציות בינאריות שעליהן נדבר במאמר הבא.

על אופציות בינאריות ועל סקירה נכונה

על מנת ללמוד ולו במעט על כל הקשור בנישה של אופציות בינאריות יש להבין את המונחים הפשוטים. אופציות בינאריות מתחלקות לכמה קטגוריות. למעשה אין צורך בלמידה מעמיקה כפי שכבר נאמר. הסיווג הראשון מתייחס לסוג הנכס הנבחר למסחר. למעשה סוג הנכס בא מול אותה אופציה שאיתה מתכוונים לסחור בפועל. אופציות בינאריות באות לידי דבר חיובי אחד גדול בכך שהתשואה כאילו ידועה מראש. אם תרצו לסחור בעתיד, גם העסקה והצלחתה כמו תהיה ידועה לכם מראש, כך בעצם יהיו לכם נתונים ותדעו האם להיכנס אם בכלל אל המסחר באשר הוא. אופציות בינאריות מסווגות גם על פי מועד מימוש, דהיינו על פי תקופה. לצורך העניין כאשר מדברים על פקיעת אופציה מדברים על זמנים. אופציות אמריקאיות לא תגבלנה את הסוחר בעוד אופציות אירופאיות תפקענה בסוף המסחר בלבד. המימוש באמריקאי יהיה לבלתי הגבלה בעוד האירופאי יהיה מוגבל לפקיעה בסוף המסחר בלבד.

מה ההבדל בין אופציה רגילה לאופציה בינארית?

ההבדל בין אופציות בינאריות לבין אופציות רגילות בא לידי ביטוי באפשרות של פתיחת חשבון פשוט ועלות נמוכה של עסקה, כך גם לגבי התשואה הגבוהה. הדבר היחיד שצריך לנחש קשור בירידה או עלייתו של ערך הנכס הנבחר אל מול האופציה שעבורה נרכש אותו נכס בפועל. בין היתר ניתן לראות גם אופציות אקזוטיות המגדירות תשואה לפי מסלול. 

מה ההבדל בין אופציות בינאריות לאופציות מעוף?
אופציות מעוף מתייחסות למדד ת"א 25 דהיינו 25 חברות צמודות למשק הישראלי. 25 החברות חזקות ביותר וכל סוחר רוצה וחושק בהן כמסחר מצליח. מסחר באמצעות אופציות מעוף מתנהל בישראל בבורסה אשר בתל אביב והוא לא מתנהל בעולם ביחס לאופציות בינאריות המתרחשות ללא הגבלה או מיקום. בעוד אופציות מעוף תדרושנה מכם לנחש 25 משתנים נעלמים וחסרי וודאות, אופציות בינאריות יגדירו מראש את כל תנאי המסחר. אופציות מעוף תבקשנה מכם לדעת באשר לכל שינוי במוצר, עסקה, מיזוג חברות ואפילו נפילה כזו או אחרת של מוצר מבית אותן חברות כך שהסיכון יהיה גדול יותר אלא אם בוחרים את היתרון של האופציה הבינארית.

על אופציות בינאריות ועל מסחר דיגיטלי

האינטרנט מביא לא מעט הצלחות ומגוון של נושאים משותפים כאשר מדברים על מסחר בתפוסה מלאה. מערכות המסחר גדלו מאוד וכך גם כמות הסוחרים בבורסות בארץ וברחבי העולם. אופציות דיגיטליות שהן גם מסחר באופציות בינאריות, התפתחו בשנים האחרונות וכיום הן במצב של ידיעה גדולה ביותר. היכולת לסחור בנישה של אופציות בינאריות באמצעות מערכות מסחר ייחודיות מביאות את הבורסה האמיתית עד ללקוח לבית. אין צורך לצאת את הבית, אפשר לסחור ישירות מבית הלקוח וכך מגדילים באופן בלתי נתפס את הנזילות הקיימת בבורסה בעוד הריגוש והתעסוקה כבר שם.

על זירה ועל אופציות דיגיטליות
אופציות דיגיטליות או אופציות בינאריות כוללת זירה ווירטואלית שבה יש המון סוחרים מכל רחבי העולם. כולם יכולים להסב רווחים ענקיים בעוד הזירה מקושרת לבורסה בזמן של אמת. הסוחרים מתאפשרים ליהנות ממסחר מקושר ואמיתי וכך הופכים הדברים קלים ונוחים נוכח כל השאר. באמצעות מסחר של אופציות בינאריות אפשר לעשות הכול וזה בא לידי ביטוי גם בהשקעות של אופציות במניות, מדדים, שערי ריבית ואפילו מטבע חוץ וסחורות.

על מסחר ועל אופציות
מסחר באמצעות אופציות בא לידי ביטוי במערכות מסחר אשר משלבות מסחר בינארי ומסחר רגיל הבא לידי ביטוי גם בהשקעת של מניות, מדדים וסחורות. המערכות המתקדמות של המסחר מסייעות לסוחר הפשוט לפעול בכל פעולה הנחשבת לכאורה שייכת לשחקנים הגדולים בלבד. באמצעות אותן נקודות מסחר יכול הסוחר לבנות אסטרטגיות השקעה אשר מסייעות לגדר את הסיכון ומונעות הפסד כזה או אחר. כמו כן הן מכינות את הסוחר למסחר אמת גם אם הסוחר השני נמצא בקצה השני של העולם.

מסחר באמצעות אופציות בינאריות- טיפים ללמידה

כאשר רוצים ללמוד אודות מסחר באמצעות אופציות בינאריות, יש לדעת ולהשתמש בנישות המסייעות למסחר, נישות הללו מציבות עמדות ידידותיות לסוחר ומקלות עליו במסחר האמיתי. כאן באות לידי ביטוי כמה וכמה יתרונות במסחר. יש לא מעט מערכות אשר מעניקות מסחר דמוי מסחר המדמות מסחר בשעת אמת. הציבור המתחיל יוכל להשתמש בנישות הללו וכך ילמד לסכן ולו במעט בלבד את כספו האישי. הדברים לא באים לידי ביטוי כאידיאלים מכיוון שיש הבדל מן הסתם בנישה של כסף אמיתי לבין כסף שהוא ווירטואלי. על מנת לפתור סוגיה זו יש להשקיע השקעה ראשונית בעלות סמלית ולא ווירטואלית. אותו סוחר לא יחשוש באם יפסיד מכיוון שמדובר בסכום שילמד אותו מהו הפסד ברגע האמת. באמצעות מסחר דמוי מסחר זה, יהיה ניתן להשיג תוצאות למידה טובות הרבה יותר מהמסחר הווירטואלי. כאשר מתנסים במסחר של אופציות דיגיטליות, יכולים בהחלט להסב רווחים גבוהים ביותר. יש לקחת גם את ההפסדים בחשבון ולכן חשוב לצבע סוג של השקעה בשלבים. יש להתחיל בעניין הווירטואלי המדמה מסחר ורק אחר כך לעבור לשלב השקעת הכספים הקטנים.

יום שישי, 5 באפריל 2013

על הרווח ועל אופציות בינאריות

מהן אופציות דיגיטליות? במה הן שונות ממסחר של אופציות בינאריות והאם יש שינוי? האם אופציות בינאריות להרוויח או להפסיד? במאמר הבא ננסה לענות לכם על כל השאלות ונתמקד ביתרונן של אופציות בינאריות ביחס לשיטות מסחר אחרות. מיותר לציין כי שוק המסחר מביא לא מעט אפשרויות למסחר בעוד יש מסחר פשוט ויש יותר מורכב. מה כדאי? האם לשלב רכישה ומכירה? האם להתחיל בנישה של מכירה או רכישה בלבד? אם מעולם לא שכרתם בשוק ההון, ראוי כי תתחילו במהלך אחד ורק אחר כך תשלבו מהלכי מסחר אחרים. כמה דברים שלא ידעתם על מסחר ובפרט מסחר באמצעות אופציות בינאריות.

כל התשובות תחת קורת גג אחת – מידע שימושי

אז שאלתם מהן אופציות דיגיטליות? אופציות דיגיטליות הן בעצם אופציות בינאריות והן מתחלקות לרווח או הפסד. על הסוחר לנחש נכונה האם השקעתו תהיה במצב עלייה או ירידה על פי תאריך התפוגה, ערך האופציה ושאר הנתונים בפועל. אז איך זה מתרחש בפועל? התשובה לכך פשוטה מאוד. שנייה לפני תמכור האופציה, יושב כותב האופציה וכותב את כל הנתונים, זה מתחיל בעלות המסחר, תשואה עתידית, זמן תפוגה וכל שאר התנאים. במידה וקיימת הסכמה, מחליטים על כך שני הצדדים ויוצאים לדרך. האופציה נמכרת לרוכש האופציה וכך מתנהל לו המסחר בפועל.

במה שונה אופציה בינארית משאר הדברים?
אופציות בינאריות שונות משאר נקודות המסחר בכך שהן מגודרות ומביאות כללים ידועים מראש. באמצעות אופציות בינאריות לא צריך לדעת מעבר לכללים פשוטים ומונחים בסיסיים. אופציות בינאריות מגבילות את הסוחר הרבה לפני תחילת המסחר בפועל. כשכל הדברים כמו רשומים וידועים מראש, הופך המסחר מתון ביותר ביחס לדוגמאות מסחר נטולות רסן. אופציות בינאריות הן מעל לכל והן כמו שומרות על המסחר וכך הופכות אותו סולידי ביחס לכל השאר. זאת הסיבה מדוע לא נדרש ידע גדול במיוחד על מנת "להציל" את הסוחר המתחיל או המתקדם. לא פעם המניעים למסחר נובעים מחוסר יכולת לשלוט ביצרים ובתשוקות להרוויח כמה שיותר בזמן קצר. מסחר באופציות בינאריות יכול בהחלט להתאים לאנשים שלא יודעים למתן את התחושות ובעיקר את הרגשות. עצם היותן מתונות וסולידיות, הן מקנות לסוחר הפעלתן ביותר אורך רוח ויכולת לסחור בצורה בטוחה כפי שלא סחר עד כה.

אופציות בינאריות או מעוף?
במסגרת סוגי אופציות ניתן לראות לא מעט ועדיין יבחר הסוחר המתחיל בנישה של אופציות בינאריות, בעולם בו הוא צריך לנחש שני נעלמים, לבטח יבחר את הסבירות להצליח ויותיר את אפשרות הכישלון וחוסר הידע של מציאת 25 נתונים משתנים שהם בעצם מדד ת"א המתייחס ל25 החברות ביותר במשק הישראלי. אם כן, בסיכום דברים, יש להתחיל במגרש השחקנים הקטן ובהמשך לעבור ולהתמקצע נוכח שוק השחקנים הגדולים.